راه اندازی 5 خط دریایی مستقیم میان بندر حمد قطر و چند بندر دیگر | خدمات دریایی

خدمات دریایی ؛راه اندازی 5 خط دریایی مستقیم میان بندر حمد قطر و چند بندر دیگر

شرکت خدمات دریایی psdarya تقدیم می‌کند:

شرکت مدیریت بنادر قطر از راه‌اندازی پنج خط دریایی مستقیم میان بنادر حمد و چند بندر دیگر در منطقه و خارج آن در کمتر از 20 روز خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این شرکت با صدور بیانه‌ای اعلام کرد هدف از راه اندازی خطوط جدید تضمین عدم تاثیرپذیری حرکت کشتی‌ها و دریانوردی و کشتی‌های باری از اقدامات برخی کشورهای همسایه در خصوص کشتی‌هایی است که به قطر می‌آیند.

این شرکت بر تداوم تلاش‌ها جهت تضمین کمک رسانی و پاسخگویی به نیاز‌های داخلی مواد غذایی و مواد اولیه ساخت و ساز با هماهنگی شرکت های داخلی و بین المللی تاکید کرد.

این شرکت تاکید کرد : خطوط جدید راه حل‌های فوری و تضمین کننده برای صادرکنندگان و واردکنندگان سراسر جهان فراهم می‌کند.

این بیانه بدون اشاره به پنجمین بندر اعلام کرد : خطوط جدید بندر حمد را به بنادر صحار و صلاله در عمان، ازمیر ترکیه و ناوا شیوا هند مرتبط می‌سازد.

دوحه، بندر حمد را که یکی از بزرگترین بنادر خلیج فارس است سال گذشته راه‌اندازی کرد.

از پنجم ژوئن (15 خرداد) عربستان، امارات، بحرین و مصر رابطه دیپلماتیک خود را به بهانه حمایت این کشوراز تروریسم قطع کردند که به دوحه آن را اتهاماتی پوچ برای ضربه زدن به حاکمیت این کشور دانست.

تحریم قطر از سوی چهار کشور عربی شامل بسته شدن تمامی راه‌های زمینی، دریایی و هوایی و منع عبور از خاک، آسمان و آب‌های منطقه‌ای این کشورها است.

منبع : اینترنت