آخرین خبرها از اصلاح قیمت گذاری برخی گروه کالاها | خدمات دریایی

خدمات دریایی ؛آخرین خبرها از اصلاح قیمت گذاری برخی گروه کالاها

شرکت خدمات دریایی psdarya تقدیم می‌کند:

دنیای اقتصاد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص اصلاح قیمت‌گذاری برخی گروه کالاها، اطلاعیه منتشر کرد. براساس اطلاعیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پیش از ابلاغ رسمی قیمت کالا و خدمات از سوی رئیس کارگروه تنظیم بازار، هرگونه افزایش قیمتی غیرقانونی است. این در حالی است که مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری نیز در این راستا اعلام کرده که تاکنون هیچ کالایی بدون درج قیمت مصرف‌کننده عرضه نشده است.
به گزارش «شاتا»، محمدرضا کلامی گفت: پیش از اجرایی شدن این طرح، از تمامی دستگاه‌ها مرتبط استعلام‌های لازم دریافت و هماهنگی لازم با رسانه‌ها برای جلوگیری از نشر مطالبی که منجر به بروز نگرانی در مصرف‌کنندگان و بی‌نظمی در سطح بازار شود، انجام خواهد شد. کلامی افزود: براساس هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته با واحدهای تولیدی و توزیعی در خصوص به تعویق افتادن اجرای طرح و نیز رصد مستمر واحدهای خرده‌فروشی، تاکنون اقدامی در خصوص عرضه اقلام مشمول از سوی واحدهای تولیدی بدون درج قیمت مصرف‌کننده صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت زمان اجرای طرح «تغییر اطلاع‌رسانی قیمت برخی از کالاها در خرده‌فروشی» تا زمان بررسی جامع‌تر و اطمینان از زیرساخت‌های لازمه برای اجرای مناسب و صحیح به زمان مناسب‌تر موکول شد، تصریح کرد: قبل از ارائه مجدد و اجرایی شدن این طرح، از تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط استعلامات لازم دریافت خواهد شد و برای اطلاع رسانی مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می‌شود.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد/ شماره 4159